simeon79 wrote:

the unstoppable Drumcode with another huge release...

Yes please smile

j.p sykes wrote:

right... only a week late, but my guest mix DOES air tonight on Blue Amazon's radio show at 10pm (so I'm told smile

Get on it people. Download link will follow tomorrow.

http://innervisionsradio.co.uk/

nice one JP smile

3

(65 replies, posted in General Bedrock Discussion)

who's the 'eyes' at the front?

4

(27 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Diminished Responsibility wrote:

Happy happy birthday Strudders...

Millsy is on his way to handhold you through lighting your candles.

my youngest (20 months) got a bit obsessed with the candles yesterday - bless him

5

(30 replies, posted in General Bedrock Discussion)

haha - well in Kev

double dropped a couple of pills after the speaches on my wedding day but didn't seem to get much off them

i've sometimes found that too much coke isn't always very helpful when it comes to bedroom activities - so i now keep a secret stash of those little blue pills to help 'facilitate' when needs must

6

(27 replies, posted in General Bedrock Discussion)

steelydan wrote:

The pillar of the board and all round technical wizard

lol

cheers fellas

got the day off work and have started early on the wing wang smile

747man wrote:

My guess is that when the first passenger noticed the flight was headed for Antarctica, they alerted the crew who alerted the captain who already knew but couldn't do much about it, including alerting anyone who wasn't on the plane.

rather careless of him to lose a whole plane like that - tsk

8

(19 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Pacquiao FTW

can't stand Mayweather

9

(58 replies, posted in General Bedrock Discussion)

http://i279.photobucket.com/albums/kk143/shaunstrudwick/Mobile%20Uploads/ZomboDroid25022015084339.jpg

http://i279.photobucket.com/albums/kk143/shaunstrudwick/Mobile%20Uploads/ZomboDroid25022015120520.jpg

Big Fella wrote:
shaunstrudwick wrote:
Big Fella wrote:

Good one, Shaun.

lol - can't get image to post using my phone


Probably for the best.

:'(

Big Fella wrote:

Good one, Shaun.

lol - can't get image to post using my phone

https://instagram.com/p/zfU4MfnWFl/

Hannu is all about promoting an "inclusive" vibe these days

Uncle Bazza wrote:

Umb?

Beijing Dave's old moniker on the GU board

this self appointed 'big hitter' status is a carry over from the days of the (now defunct) GU board

Bazza - those that consider themselves to be board heavy hitters:

Big Fella
UMB

17

(128 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Nick Sneddon wrote:

this is prolly the best free download of the year and its not March yet -

Jupiter Beyond - Burning

even 20 years ago he was making the same quality house music as he does now.....

boss

18

(128 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Beijing Dave wrote:

Well, maybe if you keep this up for a year you might be around Erik B's level.

Some don't make it. Strudders is 12000 posts in and still not a big hitter. Like I said, it's a long, hard road.

Oh UMB - you're such a hero

19

(25 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Wally wrote:

Lego movie didn't get nominated for best animated picture - Big Hero 6 (basically scooby doo with a 150m budget) won.

Ridiculous.

Big Hero Six is great - love Baymax

20

(25 replies, posted in General Bedrock Discussion)

Diminished Responsibility wrote:

Birdman deserved it this year, Keaten and Norton were brilliant. Emma Stone was kinda meh, didn't really understand where that nomination came from.

Boyhood was decent, but overall, it's a time-pass movie. Doesn't really grab you by the balls in any way or form.

wanted Keaton to win the best actor tbh

21

(27,327 replies, posted in General Bedrock Discussion)

LVG is fucking it up royally - lol

#shathispants

22

(46 replies, posted in General Bedrock Discussion)

smallman1 wrote:

Rumours gathering about Kanye West headlining on Saturday night.

ffs

23

(817 replies, posted in General Bedrock Discussion)

I need some forest hills in my life

fuck no white trainers when you hit 40

24

(27,327 replies, posted in General Bedrock Discussion)

strummerjones wrote:

Can`t believe Arsenal are 3rd with that awful defence.

don't think there's any danger of you slipping out of the top 4 now

all about who will get the final spot

25

(25 replies, posted in General Bedrock Discussion)

MattBlack wrote:

Glad American sniper won fuck all though was quite surprised Emma Stone didn't get best supporting actress for Birdman

Patricia Arquette was a given seeing as Boyhood wasn't gonna get a sniff in any other category